poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Zesikała się ze szczęścia.

 Było to w maju w tramwaju linii 27. Jechałem sam, gdy tramwaj się zatrzymał i wsiadła pani. Nie młoda przecież, ale zgrabna i ładna w typie top modelki. Przynajmniej tak mi się wtedy wydawało.

Miała palto.

Wiecie jak wygląda?

Usiadła obok wygodnie i mówi do mnie:

Wiosna jestem panie kapitanie.

A ja na to jak na lato mówię do niej:

Spadaj szmato.

Rozmowa była krótka. Wyszło na jaw, że to nie dama lecz prostytutka.

A nie mówiłem, że w nocy jechałem.

Tego dnia w szkole długo siedziałem.

Wyszedłem zmęczony. Ochoty na nic nie miałem.

Kobieta o której mówię wcale nie rezygnuje. Zaczyna rozpaczać, że się zejszczała.

Ze szczęścia, bo w sklepie była i tam sobie kupiła.

Wiecie co?

Majteczki.



O takie jak te.

Ona też się zesikała. A mocz leciał ciurkiem.

Pamiętam te czasy, gdy jechałem ogórkiem.

Z przyczepką.

Autobuc odjechał, przyczepka została.

Takie to czasy. Żadne rarytasy.

Maryla śpiewała, że nie wrócą.

No to politycy się wkurzą.

A ja jadę daalej tramwajem linii 27. W środku tylko ja i ona. Miała palto a pod paltem nic.

O cholera!

To była ekshibicjonistka.

Wczoraj 2 kwietnia 18 lat minęło jak jeden dzień. Dozwolone do lat osiemnastu odeszło w cień.

8 komentarzy:

  1. ja pamiętam jak jechałam tramwajem i jakaś kobitka była bardzo mocno zakrapiana i wstała chciała wyjść i nagle ciur ciur siusia sobie po spodniach xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony straszne a z drugiej są tacy których to podnieca :D

      Usuń
  2. Czas upływa bardzo szybko - ma się 18 lat po czym nagle 81

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwna sytuacja o.o
    Miłego dnia! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń

Uwaga na żonę.

 Gdy mężczyzna jest sam w domu szaleje. A co się stanie, gdy żona go nakryje? 😂