piątek, 7 kwietnia 2023

Święta Wielkanocne.

 Dzisiaj Wielki Piątek, więc czas zaczynać święta Wielkiej Nocy. Z tymi świętami związane jest największe oszustwo i tajemnica kościoła. Kto zna historię i umie czytać ze zrozumieniem także Biblię ten wie jak było naprawdę i z wiary głupców się śmieje.

Ponoć homo sapiens znaczy człowiek rozumny. 

Człowiek - się zgodzę.

Rozumny - a niby gdzie?

trzeba być bezrozumnym aby nie widzieć oszustwa.

W każdym razie ja świętuję, bo święta, to święta. Można sobie odpocząć, więc nie ma na co narzekać.

Natomiast wypowiedzi niby "ekspertów" od religii po prostu mnie śmieszą.

Pan profesor historyk a idiota.

Idioci wykładają historię. Niestety smutna, to prawda.



No to po jajecku moi kochani.

Dzisiaj zdrożała gazeta. Chyba przestanę kupować.

4 komentarze:

  1. Mnie też to czasem bawi . Te wypowiedzi ekspertów od wiary 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie
    Ja ze wszystkich świąt jestem zadowolona. Głównie dlatego, że spędzam je w miłym towarzystwie na dobrym jedzonku :) Po prostu uwielbiam dobrze spędzać czas ^^
    Gazeta zdrożała... a co nie zdrożało?
    Boję się, że kiedyś powiemy to samo o chlebie, ziemniakach czy makaronach :( Wielu ludzi musiało odmówić sobie przyjemności ze względu na rosnące koszty życia. Życie jest takie krótkie... a my nie możemy sobie pozwolić na tak wiele błahych rzeczy. To smutne i przygnębiające :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga na żonę.

 Gdy mężczyzna jest sam w domu szaleje. A co się stanie, gdy żona go nakryje? 😂