poniedziałek, 8 maja 2023

I po majówce.

 Niestety skończyła się długa majówka. U mnie trwała od soboty 29 kwietnia do niedzieli 7 maja. Upłynęła pod znakiem spacerów po mieście. W środę spacer był wyjątkowy, bo spotkałem na swej drodze dwie wyjątkowe dziewczyny.

W zasadzie dziewczynki, ale mniejsza z tym.😃

Obie były w kapturach. Stosunkowo niskie. Nie odpowiem na ile lat wyglądały, bo nie wiem.

Co było w nich dziwnego?

Szły w całkowitym milczeniu. Wyobraźcie sobie, że dziewczynki nie miały nic sobie do powiedzenia.

Z racji tego, że się nie odzywały nie wiem czy to Polki czy Ukrainki.

Żadna z nich nie miała w dłoni smartfona.

Znacie dziewczynki bez smartfona?!

U licha rety w środę 3 maja spotykam dziewczynki idące w milczeniu bez smartfona i kapturami na głowie...

Wielka armata. 🙌



O dziwo nie było żadnego mityngu z pojazdami wojskowymi jak w poprzednich latach.

Macie córkę.?

To trzymajcie się kieszeni.

Kostium kąpielowy dla dziewczynki w cenie 270 złotych za komplet (małe majteczki i biustonosz).

Macie ochotę na rosół?

Trzymajcie się za kieszeń.

Młoda włoszczyzna 10 złotych za pęczek.

Macie ochotę na truskawki?

Pytałem się sprzedawcy. Mówi, że w tym sezonie cena będzie  dwucyfrowa!!!

16 komentarzy:

  1. Fakt, dzieci bez smatrfona to nieczęsty widok... Spacery są super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo raczej wpojone przez rodziców głupie wartości i brak chęci zachowania się nimi...

      Usuń
  2. ja gdzieś widziałam cenę za truskawki 78 zł lol

    OdpowiedzUsuń
  3. 270 złotych za strój kąpielowy... kurde poliester i ewentualny drucik ... szok!
    Ja kiedyś znalazłam i zamówiłam dla siebie za 30 pln jakoś o ile dobrze pamietam, czasu troche zajęło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście mąż robi zakupy, więc ceny mnie nie zszokują :D Żartuję. Niestety wszyscy obrywamy po kieszeniach

    OdpowiedzUsuń
  5. No fakt, dzieci bez smartfona to rzadkość. Co do cen, to jest koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie
    Jak ja byłam mała, to buzia mi się nie zamykała :D Teraz lubię spacerować lub spędzać z kimś czas nawet w milczeniu. Nie wiem, teraz dzieci szybciej dorastają, może to dlatego?
    Co do cen, pracuję w sklepie więc codziennie widzę co ile kosztuje i jak ceny się zmieniają. To boli, już nawet nie portfel ale boli serce, bo wielu ludzi z oszczędności musi sobie odmówić nawet tych pozornie prostych rzeczy. Sama by zaoszczędzić, redukuję swoje zakupy do minimum. Na truskawki w tym roku to chyba tylko popatrzę :D (żartuję, rosną u mnie w ogrodzie, ale gdybym miała dać za nie nie wiadomo ile, to bym nie kupiła, nie ma mowy)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tak długiej majówki - i to prawda spotkać "dziewczynki" bez smartfona to rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotkałem dziewczyny, które strzeliły mi fotkę jak stałem na światłach ;)

      Usuń

Uwaga na żonę.

 Gdy mężczyzna jest sam w domu szaleje. A co się stanie, gdy żona go nakryje? 😂