niedziela, 25 czerwca 2023

Kiedy zamykam oczy...

 "Kiedy zamykam oczy śni mi się taki sen..." - być może znacie tekst tej piosenki, ale tym razem, to nie ta. Sacre Crow zespołu Ministry. Stara piosenka sprzed 30 lat. Pewnie jej nie znacie podobnie jak samego zespołu?

Kiedy ja zamykam oczy śni mi się taki sen, że idę pustkowiem. Wokół mnie żadnej cywilizacji. Widze tylko pojedyńcze grupki ludzi snujących się po pstej okolicy.

Nie ma domów, nie ma drug, nie ma nic, co znam z widzenia.


Staring in the face of condemnation
Laughter fills the sky instead of rain
Live my life alone in resignation
Arms outstretched for those who cannot say

Scarecrow

Wpatrując się w twarz potępioną
 Śmiech wypełnia niebo zamiast deszczu 
Żyj moim życiem samotnie w rezygnacji 
Ręce wyciągnięte dla tych, którzy nie potrafią powiedzieć 
Strach na wróble

Dzisiaj rano znowu jakiś dureń zaczepił mnie na ulicy o 2 złote. Nie dałem, bo i tak nie mam.

Szedł za mną i bluźnił chuj jeden.

Do dupy z tą cywilizacją.

2 komentarze:

Uwaga na żonę.

 Gdy mężczyzna jest sam w domu szaleje. A co się stanie, gdy żona go nakryje? 😂