środa, 12 lipca 2023

To karygodne.

 Miałem sen, ale nie wizje ani nie widzenie lecz sen lecz jaki sen? Opowiem ci a opowieść będzie krótka choć sen krótki nie był. Czeu go śniłem?

Byłem na plebani, ale nie jako człek lecz jako duch. 

Widzę chłopaka. Wchodzi i dzie do łazienki.

Ja sunę za nim unosząc się w powietrzu.

Chłopak wchodzi i się wiesza.

Widzę wisielca.

Po czym cofam się w czasie i widze tego chłopaka jak ucieka przed dwoma chłopakami.

Dopadają go.

Zdejmują spodnie i bluźniąc jeden z nich wsadza mu do odbytu kutasa.

Nie jestem gejem.

To nie moje fascynacje.

Czemu to śniłem?

Dla mnie koszmar nie sen. 

Nigdy więcej takich snów!!!

Parada wspomnień z Testamentem.


1 komentarz:

Uwaga na żonę.

 Gdy mężczyzna jest sam w domu szaleje. A co się stanie, gdy żona go nakryje? 😂