piątek, 7 lipca 2023

Gdy za oknem zimno.

 Początek lata miałem jak iście zimny prysznic. Temperatura szok jak we wrześniu a potem wieczorne burze i silne opady deszczu. O zgrozo trawniki wyschniete i szare. Wokół susza. Lipy już przekwitły. Nie nacieszyłem się zapachem ich kwiatów.

Zatem wczoraj wziąłem się za gotowanie i sporządziłem kluski z truskawkami zwane przez innych knedlami. Na szczęście udało mi się kupić truskawy po 10 złotych za kilo. To okazja, bo ceny są wyższe.

Dzisiaj rano kupiłem agrest zielony po 8 złotych za kilogram Wypatrzyłem czerwony, ale cena 13 złotych za kilogram odstraszyła mnie na amen.

Sezon ogórkowy w pełni.

O dziwo jest już czarna porzeczka w cenie kosmicznej 20 złotych za kilogram.

W zeszłym roku pojawiła się dopiero w sierpniu. Nie wiem co się dzieje z tymi owocami. W zeszłym roku o tej porze nigdzie czarnej porzeczki kupić nie mogłem.



4 komentarze:

  1. Ja kiedyś miałam w ogródku czarną porzeczkę, agrest i truskawkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda zwariowała i niektóre rośliny chyba też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    U mnie dziś gorąco, wczoraj gorąco, ale fakt, jeszcze dwa-trzy dni temu to było z tą pogodą różnie. U mnie spadł nie zły grad.
    Ceny owoców są przerażające. Mam szczęście, że tata ma spory ogród i wiele krzaczków w nim rośnie, w tym agrest, czerwony i zielony, porzeczka, czerwona i czarna, malinki, ogórki, cukinie itd. Jest tego całkiem sporo :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Uwaga na żonę.

 Gdy mężczyzna jest sam w domu szaleje. A co się stanie, gdy żona go nakryje? 😂